niedziela, 30 listopada 2014

Świecznik adwentowy i ...


     Witajcie. Na początku chciałam bardzo podziękować za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem. Bardzo się cieszę, że kalendarz Wam się podoba.
Dzisiaj chciałam pokazać pierwsze świąteczno-zimowe dekoracje, które pojawiły się w moim domu. Na początek świecznik adwentowy. Jako podstawę wykorzystałam czarną formę keksową, którą wyścieliłam mchem. Pierwsza ze świec właśnie została zapalona.



     W przedpokoju ustawiłam zakupiony ostatnio szklany lampion, a obok zrobiłam kompozycję, która przybliża mnie do lasu.






     Także witrynka przeszła małą metamorfozę. Wzbogaciłam ją o czerwone i leśne akcenty.





     A na koniec jeszcze dwa urocze Mikołaje, bądź skrzaty jak kto woli. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany zakupem proszę o kontakt na maila.









     Na dziś to już wszystko. Nie było długo bo jakoś weny brak. 
Życzę Wam miłego wieczoru i udanego tygodnia. 


19 komentarzy:

  1. Świątecznie już u Ciebie, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć juz u Ciebie atmosferę świat :) pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste zawsze znaczy eleganckie...stroik świetnie pomyślany, a skrzaty przecudne urody:)
    BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Klimat świąt się udziela!
    Miłego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak u Ciebie już świątecznie! przepiękny świecznik adwentowy, i pozostałe dekoracje tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię dekoracje, w których natura gra pierwsze skrzypce. Podoba mi się u Ciebie ;-), baardzo stylowo ;-). Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z wykorzystaniem kuchennych sprzętów ;-)
    No i skrzaty świąteczne bajeczne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie u Ciebie :-) tak już świątecznie :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ale ślicznie rozpoczęłaś grudzień:) Piękny świecznik adwentowy:) I dekoracje bardzo mi się podobają:):):) Witrynka piękna i takie cudne wszystko w niej:)
    Mikołajki są cudaśne!!!!!
    Cieplutkie uściski Beatko, pięknego i magicznego grudnia Ci życzę:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mamy podobne świece w świecznikach adwentowych ;)
    Lampion super - jakieś 2 miesiące temu kupiłam miniaturkę Twojego :)
    Serdeczności :)
    Mahda

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł ze świeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny lampion. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się dbałość o nawet najmniejsze, mało widoczne szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne - naprawdę to jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, świąteczny klimat u Ciebie!!!
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń